Да, това е датата на производство на детайла. И на газ и на бензин ли е спъната като загрее?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Въпрос относно 2.0 TS
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщениеДа, това е датата на производство на детайла. И на газ и на бензин ли е спъната като загрее?
След почистването, при 90 гр. вече го няма това колебаене, а си дърпа уверено, но ускорението пак е по-малко отколкото при 70.
Много колеги казват, че всички TS-и са така.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
При мен с тръгването е забиването го прави само когато е студена.Паля и тръгна ли веднага го прави няколко пъти. Подам ли и повече газ първоначално забива леко муцуната и след това тръгва.Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
Opel Astra J
ex:
Alfa Romeo 164 2.5TD
Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
Alfa Romeo 164 2.0T.S.
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеДа, еднакво е и на газ и на бензин. Преди да почистя дебитомера разликата беше по-силно изразена. В смисъл, че при около 70 гр ускоряваше много дабре, за разлика от 90 гр, където ту дръпне, ту забие.....и така до около 3000 оборота.
След почистването, при 90 гр. вече го няма това колебаене, а си дърпа уверено, но ускорението пак е по-малко отколкото при 70.
Много колеги казват, че всички TS-и са така.
Смених дебитомера и колата откачи... нищо общо с преди.
Comment
-
Първоначално публикувано от i.ganchev.ganchev Покажи съобщениеПремери си дебитомера какъв дебит дава. При мен имах същите симптоми, ама 1 към 1. Оказа се, че дебитомера ми мереше макс. 250 кг/ч. , а трябва да е 400+.
Смених дебитомера и колата откачи... нищо общо с преди.
А преди почистването, единственото, което установи диагностиката е че дебитомерът реагира с леко закъснение. Иначе съществена разлика между очаквано и постъпило количество въздух нямаше.
Бих искал да попитам друго:
Картерът е леко омазнен откъм ангренажа и откъм скоростите, все от предната страна.
Няма хлабави болтове. Вероятно се касае за скапани семеринги.
Предполагам, че този откъм ангренажа може да се смени при смяната на ремъка.
Този откъм маховика, дано не протече повече. Ще го сменям живот и здраве със смяна на съединител.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
Comment